Партнерська програма/Заробіток

Контент-маркетинг у соцмережах: які посади залучають клієнтів?

Зараз, коли бізнес в інтернеті просувати може кожен охочий, дуже важливо виділятися та залучати велику аудиторію. Зробити це можна завдяки заповненню сторінки — контенту. Однак потрібно не тільки працювати з візуалом постів, але й знати, як функціонує контент-маркетинг для бізнесу, і в якому напрямку рухатиметься для великих охоплень.

Поняття контент-маркетингу

Контент-маркетинг — це стратегія інтернет-просування, орієнтована на залучення аудиторії через корисні для неї публікації. Для якісної роботи необхідно кілька основних факторів:

  • чітке знання цільової аудиторії та її потреб;
  • компетентність у сфері, щоб на основі знань давати людям потрібні їм рішення;
  • уміння працювати з людьми, мати і викликати довіру;
  • використання сучасних типів контенту та адаптація під актуальні тренди.

План просування впливає на людей завдяки контенту. Публікації повинні зацікавити людину, «змусити» її підписатися на обліковий запис і стежити за подальшими оновленнями бренду.

Мета контент-маркетингу

У маркетингу через пости є кілька основних завдань. Всі вони корисні для власників бізнесів, які працюють за такою стратегією розвитку. Отже, цілі контент-маркетингу такі:

  • формування іміджу компанії в очах потенційних покупців;
  • ознайомлення з продукцією або послугами;
  • перетворення простих користувачів спочатку на передплатників, а потім — клієнтів.

Завдяки безпосередньо наповненню сторінки бренд отримує своє «обличчя». Згодом він починає викликати довіру в інтернет-громадськості, що позитивно впливає на її розвиток, адже зростають трафік, продаж і з'являється більше відгуків.

Види контент-маркетингу

План просування через публікації поділяється на дві основні категорії, а вже з них формуються підкатегорії. Існують такі види контент-маркетингу:

  1. Внутрішній. Даний тип контент-маркетингу діє на тих ресурсах, які належать власнику: сайт, сторінка в соціальній мережі, блог на YouTube або TikTok, розсилки через електронну пошту.
  2. Зовнішній. Зовнішній контент-маркетинг підходить для зростання продажів, оскільки в якомусь сенсі передбачає рекламу. Взаємодія з аудиторією виходить за рамки однієї сторінки в соцмережі та відбувається через розміщення різних PR-матеріалів із згадкою про бренд або співпрацю.

Види не самовиключають основні завдання контент-маркетингу. Система працює так само, проте для просування використовуються різні платформи.

Що знаходиться в основі контент-маркетингу

Основи контент-маркетингу – публікації на сторінці. Вони мають бути цікавими, корисними, привабливими не лише зовні, а й за наповненням.

Кожен текст і кожна фотографія повинна в кращому світлі показувати продукт бренду і ненав'язливо розповідати, як вона вирішить проблему потенційного клієнта. Важливо, щоб наповнення сторінки не було схоже на суцільну рекламу, що тільки відштовхне покупця.

У постах треба розповісти про те, що таке продукт, як його використовувати і яка буде вигода, і зробити це цікаво. Саме тому потрібно розуміти, які публікації залучають клієнтів.

Які посади залучають клієнтів

В інтернет-просуванні важливо не лише мати гарне оформлення, а й бути корисним і незабутнім публіці та вміти зробити з відвідувача сторінки клієнта. Для цього необхідно знати свою цільову аудиторію, як з нею працювати і чого вона може бажати.

Відштовхуючись від цього, можна визначити тип публікацій, які залучать потенційних покупців: текст, ігрова форма, фото, відео, аудіо.

Варто також думати про те, що хочуть бачити люди на сайті чи сторінці. Наприклад, контент-маркетинг інтернет-магазину може поєднувати текстові, фото- та відеопублікації, адже насамперед клієнти захочуть побачити товар та ознайомитися з його характеристиками.

Дотримуючись усіх правил, аналізуючи свою ЦА, спостерігаючи за нею та аналізуючи особливості функціонування контент-маркетингу, можна успішно розвинути справу в мережі, залучити більше людей і закріпитися в очах іноді вибагливого інтернет-соціуму як надійний і безпечний бренд.