У кошику порожньо!
- - Інтеграція наскрізної аналітики Google Analytics
- - До 3 груп оголошень (Пошук)
- - Робота з ключовими словами
- - Оцифрування ефективності рекламних кампаній
- - Надання звітності після 30 днів роботи
- - Планування бюджету
Налаштування google ads для грамотного залучення аудиторії та отримання хорошого результату має виконуватися фахівцями. Таким чином, підвищиться впізнаваність, підтримується інтерес до бренду, конкретного товару чи послуги. Важливо вказати вік, розташування, стать, пошукові запити можливих клієнтів, щоб підв'язати їх до вже створеного СЕО для застосування в сукупності ефективних алгоритмів розкручування. Без них складно потрапити до ТОПу або рекомендації з оголошеннями. Це означає, що трафік не збільшиться. Розумне рішення – найняти експерта з досвідом у конкретній ніші та включити індивідуальний підхід до реклами.
Загалом налаштування реклами google ads передбачає визначення первинної мети рекламної кампанії. Це може бути підписка на групу або профіль у соціальних мережах, перехід на майданчик, кліки на конкретний товар чи послугу, реєстрація особистих даних.
Запуститись без чіткої мети не можна. Також необхідно підібрати ключові слова та прорахувати бюджет. Зазвичай одноразове налаштування Google Ads обходиться дешевше, ніж постійне, що також слід враховувати. Однак, для тренування вигідніше запускати короткострокові кампанії для визначення конкретної цільової аудиторії.
Крім того, потрібно вказати типи пристроїв, мережі, ставки, структуру, прописати текст, відрегулювати розширення, зв'язок облікових записів. Потрібно розглянути ці пункти докладніше.
Контекстна реклама в Google Adwords запускається для виконання конкретного завдання, поставленого в рекламному кабінеті. Вона має бути чіткою та зрозумілою. Для цього потрібно відповісти на такі запитання: «Навіщо запускати рекламу?», «Які максимальні очікування від проведених маніпуляцій?». Виходячи з цього, можна стверджувати мету та планувати бюджет.
Переважно новачки та професіонали обирають збільшення обсягу продажу, залучення нових відвідувачів, підвищення впізнаваності. Якщо клієнт замовляє просування сайту google adwords, йому необов'язково вивчати цей теоретичний момент. Фахівець з усім розбереться.
Хоча СЕО і відрізняється від реклами, прописувати ключові слова все одно треба. Це один з головних інструментів, без якого оголошення не показуватимуться. Вони транслюються на платформах як відповідь на запит користувача пошукача. Достатньо вивчити товари, послуги, які пропонують майданчик, і скласти список фраз, ґрунтуючись на них. Не завадить промоніторити діяльність конкурентів для розуміння, наскільки вони мають ефективну контекстну рекламу в google adwords.
Важливо пам'ятати, що:
З урахуванням цих аспектів налаштування контекстної реклами дасть гарний результат. Рекомендується заздалегідь запитати у фахівця про ці фактори, щоб переконатися, що він розуміється на тематиці.
Не можна використовувати обліковий запис, прикріплений до електронної пошти. Необхідно створити оригінальний Google Ads та надати всю необхідну інформацію. Дані мають бути правдивими, інакше сторінку заблокують. Під час визначення типу кампанії надається вибір – медійна, пошукова мережа, Google-купівлі або контекстно-медійна мережа. Варто зазначити один варіант. Який краще – підкаже експерт, який знає, як має здійснюватися налаштування контекстної реклами в google.
Під час реєстрації вказуються пристрій, мережа, мова, місцезнаходження, бюджет, ставка. Ці чинники впливають ефективність. Однак пізніше відредагувати їх неможливо. Вибір залежить від мети кампанії. Нема універсального прикладу правильної реєстрації.
Цей аспект також передбачає налаштування контекстної реклами, ціна входить у роботу. Щоб максимально застосувати інструменти та потенціал, слід створити якісний за структурою обліковий запис. Йдеться про розподіл оголошень та ключових слів за групами.
Класифікація залежить від:
Усього є чотири рівні для сортування. Представлені категорії – «ключові слова», «кампанії», «оголошення», «групи». Самостійно розібратися складно, не всі розуміють, чим вони відрізняються. Тому простіше замовити налаштування контекстної реклами.
Зазвичай мета рекламної кампанії – перехід користувача до сайту. Але конкурентів багато, і необхідно виділятися, щоби привернути більше уваги. Для кращого просування рекомендується в тексті оголошення застосовувати ключові слова, описувати переваги товару, послуги чи бренду, включити заклик до дії. Краще скласти не один опис, а кілька унікальних, щоб за алгоритмами Google Ads зрозуміти, який варіант працює краще. Таким чином, буде більш адаптивним налаштування контекстної реклами, ціни не відрізняються.
Розширення дозволяють додавати в оголошення більше інформації про послуги чи товари. Це позитивно впливає на імідж кампанії, якщо інструменти були задіяні грамотно. Можна збільшити кількість символів, CTR, продемонструвати професіоналізм.
Варіанти додаткових розширень:
Рекомендується після кожного запуску кампанії відстежувати якість трафіку, щоб знати, чи були дії ефективними чи ні. Для цього потрібно підключити Google Ads до Ananlytics.
Звертайтеся до фахівців, якщо потрібна результативна контекстна реклама. Вартість налаштування індивідуальна залежить від тематики платформи, мети, терміну існування домену.
Під час налаштування власник у рекламному кабінеті (за наявності доступу до нього) має право змінити або задати нову інформацію у видачі. Це стосується не лише локальних ключових фраз, а й цілих груп запитів. Головне, щоб оголошення повністю відповідало вимогам Google Ads. Високий показник якості – плюс. В іншому випадку навіть після редагування даних не вдасться зайняти очікувану позицію.
Коли потенційний клієнт шукає конкретну послугу чи товар у пошуковику, він бачить рекламні банери. Алгоритми працюють так, що при запуску піар-кампанії люди, які теорії можуть зробити замовлення, бачать релевантні повідомлення в той момент, коли ймовірність оформлення замовлення висока. Рекламодавець у кабінеті задає ціль. Він вибирає збільшення кількості відвідувань, передплатників чи кліків на продукт, вказує географічне розташування. Алгоритми, аналізуючи ці дані, просуватимуть оголошення цільової аудиторії.
Модерація залежить повністю від майданчика. Після виконання всіх налаштувань можна побачити рекламу цього ж дня або наступного дня. Зазвичай на перевірку в середньому йде від години до трьох, але є індивідуальні випадки, коли це три дні. Переживати не варто: користувач одразу отримає сповіщення після того, як рекламна кампанія успішно запуститься.