У кошику порожньо!
Як запускати рекламу в ТікТок

TikTok є однією з найпопулярніших соціальних мереж у світі, яка росте з кожним днем та приваблює ще більше користувачів. Це ідеальна платформа, щоб просувати бренд, продукт. Але для цього важливо кожному підприємцю чи маркетологу знати, як налаштувати рекламу в Тікток для максимальної віддачі. Фахівці рекомендують користувачам проводити ефективне настроювання реклами в ТікТок для гарного розвитку.
Як запустити рекламу в ТікТоці
Перед початком розміщення реклами в ТікТок важливо розібратися з головними алгоритмами та початковими діями. Перед основним процесом потрібно виконувати базові кроки:
- створення бізнес-акаунту на платформі TikTok Ads Manager;
- зазначення особистих даних про обліковий запис, тобто регіону, галузі, контактної інформації;
- підключення платежів та інструментів;
- підготовка креативного контенту у вигляді тексту, відео, закликів до дії.
Користувачі орієнтуються на візуальну картинку, тому обов'язково важливо створювати якісні та креативні відеоролики для досягнення успіху.
Процес налаштування реклами в ТікТок
Важливо розібратися, як налаштувати рекламу в Тікток для максимальної віддачі. Дотримуйтесь наступних інструкцій.
- Створіть рекламну кампанію. Визначтеся з ключовою метою, трафіком, встановленням додатків, охопленням, залученням, генерацією лідів та подібним.
- Налаштуйте групу об'яв. Виберіть регіон для контенту, характеристики цільової аудиторії, вік, стать, визначтеся з автоматичним або ручним настроюванням плейсментів, бюджетом та розкладом відеороликів.
- Завантажуйте відео. Фахівці рекомендують створювати вертикальні відео, щоб довжина не перевищувала 60 секунд. Обов'язково додавайте заголовки, посилання, заклики до дії.
- Слідкуйте, оптимізуйте ситуацію. Виконайте встановлення пікселів TikTok на веб-сайті для відстеження конверсій. Далі проводьте аналіз результатів через Ads Manager.
Дотримуючись такого алгоритму, ви досягнете значних результатів швидше і прогресивніше.
Які варіанти реклами використовувати
Існує величезна різноманітність варіантів, тому приклади реклами в ТікТок можуть мати різні рішення. Серед популярних виділяють:
- нативну рекламу, що спливає у стрічці між відео, при цьому має природний вигляд, що не викликає відторгнення;
- відео відображення під час запуску програми для більшого привернення уваги;
- часто бренди запускають челенджі для приєднання користувачів та створення UGS;
- використання фірмових масок та фільтрів;
- створення реклами за вже існуючими відео, які можуть бути користувальницькими.
Вибирати формат варто виходячи з цілей компанії та особливості аудиторії. Головне – це привернути увагу користувачів та зробити контент захоплюючим.
Популярні блогери рекомендують детально виконувати налаштування реклами в ТікТок для більшого охоплення користувачів. Також обов'язково шукайте відповідний формат, аналізуйте різні метрики і додавайте більше креативу.