Як просувати стриму на YouTube?

Просувати стрім на YouTube?

Стрими та їх розкручування відіграють важливу роль у розвитку вашого ютуб каналу, вони дозволяють накрутити перегляди на ютуб. За допомогою прямих трансляцій ви можете налагодити контакт із вашою аудиторією за допомогою живого спілкування. Саме тому з кожним роком стрими стають все популярнішими та з'являються нові майданчики для запису live-відео. З їхньою допомогою накручують перегляди на ютубі не лише блогери, а й бренди.

У цій статті ми розповімо як підготуватися до запису stream-відео, що робити для накрутки переглядів і користувачів під час ютуб трансляції, і що робити після запису.

Що потрібно зробити перед тим як записати стрим.

Перед тим як починати працювати зі стримом, вам необхідно переконатися, що ваш канал каналу відповідає тематиці. Обов'язково перевірте заголовок, адже правильна назва – це половина успіху при накрутці переглядів на youtube. Перевірте, чи повністю заповнений ваш профіль, при необхідності доповніть та оновіть його.

Оптимізуйте канал

Перш ніж запустити livstream, необхідно перевірити чи оптимізовано ваш канал для пошукових систем. За пару днів до того, як ви проводитимете стрім, виберіть потрібну вам категорію, пропишіть хештеги та ключові фрази у майбутній трансляції.

Основна інформація про трансляцію

Заповніть основну трансляцію в її опис, це допоможе пошуковим системам знайти всю необхідну інформацію про стрим, тим самим накрутити живі перегляди на вашу ютуб трансляцію.

Виберіть категорію трансляції

Правильно обрана категорія допомагає алгоритму Ютуб показувати ваше відео всім зацікавленим користувачам, які раніше дивилися відео зі схожою тематикою.

Етапи просування трансляції

У цьому питанні можна виділити три ключові етапи:

До прямого ефіру

Під час прямого ефіру

Після того, як стрім пройшов

Реклама до того, як ви запустили стриму. Зазвичай усі блогери забувають про цей етап і пропускають його. А дарма, він допомагає накрутити лайки та перегляди на ваш ютуб канал та стрим.

Поділіться посиланням на stream заздалегідь

Якщо ви почнете розповсюджувати посилання на ваш стрим у той момент, як він почнеться, то ви втратите до 50% живої аудиторії. Людям треба знати заздалегідь і виділити час перегляду вашого стриму. Тому почніть поширювати посилання за 1-2 дні до виходу в ефір, допоможе підтримати інтерес.

Використовуйте Ютуб для розкручування

На Ютуб можна безкоштовно за допомогою реклами накручувати перегляди на стрим, на відміну, наприклад, від платформи Твіч. Ви можете розповідати про запланований ефір за допомогою підказок у кожному вашому відео. Ви можете це зробити за допомогою меню розширених налаштувань, попередньо заповнивши всю інформацію про стрим.

Не варто ігнорувати і соціальних мереж. Вони служать чудовим інструментом для накрутки переглядів на ютуб каналі. Скористайтеся різними майданчиками:

Розмістіть пости про майбутній стрим у ваших соціальних мережах.

Розмістіть рекламу у тематичних групах та форумах.

Залучіть до реклами топових блогерів та лідерів думок

Створіть конкурс чи опитування.

Запропонуйте те, що зацікавить вашу аудиторію, наприклад безкоштовний доступ до курсів або електронної книги.

Як збільшити кількість глядачів під час стримінгу

Придумайте хештег

Основне посилання вашого хештега має відображати суть вашого стриму. Додавши його до реклами та стриму, ви розповідаєте про захід та полегшуєте користувачам його пошук. Застосовуйте його не тільки в назві чи описі трансляції, але й у всіх постах у соціальних мережах.

Взаємодія з аудиторією

Даний інструмент допоможе вам накрутити перегляди на ваш ютуб стрім. Взаємодайте з аудиторією, ставте їй запитання, створюйте опитування.

Розкрутка після завершення stream-відео

Важливо пам'ятати, що реклама заходу та накрутка переглядів на ютуб трансляції не закінчується з завершення самого стриму.

Підтримуйте розмову

Розмістіть запис трансляції стриму не лише на своєму каналі, а й у всіх соціальних мережах. За допомогою цього ви підтримаєте інтерес, створите обговорення вашої трансляції. Здійснюйте взаємодію з вашою аудиторією: відповідайте на коментарі, лайкайте їхні повідомлення та репостійте їхню думку у соціальних мережах.

Структуруйте ролики

Скористайтеся вкладкою “менеджер відео” та створіть окремий плейлист для всіх ваших лайв стриму. За допомогою плейлистів ви можете структурувати ваш канал і допомогти аудиторії легко знайти необхідне їм відео.

Скориставшись порадами цієї статті, ви зможете накрутити перегляди на вашу ютуб трансляцію і збільшити аудиторію вашого ютуб каналу.